rindu lempeng ibu

.................................................................................................



Saturday, February 26, 2011

HEPI ENDING day..

25 Februari 2011 smlm berlalu dgn gembira..
kol 10.42,ibu msg aku
"Hepi Besday"

aku pelik la..ibu ke yg send ni?npe dia ckp gini?kan dia dah wish..
ble aku tanya, dia reply..
"waktu nikan 24 thn lalu ibu dpt baby girl yg comel"

oh!aku lpe yg aku lahir kol 10.42.tima kasih ibu sbb bertarung nyawa melahirkan aku..
then ibu msg lg..
"masa ibu 24 thn dah ada hero my hubby n son, wah coloring btol ms tu, xpelah agak2 sblm 'pencen' ibu dah ada cucu he3"

ayat ni agak menyedihkan sbb..

1. thn ni aku 24 thn.aku blom ada hero mcm ibu.
2. 'pencen'.aku faham mksd ibu.tp aku pun xpsti aku mmpu x tunaikan harapan ibu..

aku bgtau ibu, ye la sape yg xnak benda tu cuma jodoh blom menyebelahi aku. aku pun mengharap bertemu yg terbaik utk kebaikan dunia dan akhirat...

msg last ibu..
"ibu nak rest, lps give birth tentulah amat penat, so beta nak beradulah, skt lg my girl tentu melalak, what wonderful"


erm.....terbayang kebahagiaan yg diperolehnya 24 thn dulu.indah disamping yg tersayang..tima kasih ibu!akanku hargai hidup ini demimu.

..................................................................
ms mlm ni jgk geng2 ada celebrate bufday aku.ade kek..present..SURPRISE!!
nti aku post.skrg blom ade gmbr..

1 comment:

  1. dan ad tangisan beb,,,
    ibu abh ko mesti syg ko la,,,hu3
    sweet 24 ,,,hahah
    da tua...=))))

    ReplyDelete