rindu lempeng ibu

.................................................................................................



Monday, May 9, 2011

HAPPY BIRTHDAY!

Seperti yg aku janjikan (walaupon janji tu aku bole klasifikasikan sbg expired), aku nak up psl birthday celeb aku 2 bulan lps..haha ampunkan sy sbb lambat bebeno..mslhnye time ni la br aku rs free..aritu sibuk ngan produksi akhir, then 3 dara, then exam..pastu sibuk ngan xtvt outdoor pulak..hehe maap la ye..

..........

erm balik je aku dr hari terbuka KZ ari tu (25 Feb), kwn2 aku dah tunggu kat umah..
- azwa, sha, ima..
bile aku masuk je, along ngan saba suprise!bwk kek..heeee..dorg nyanyi lagu 'hepi bufday'.oh terharu sebentar.pas aku tiup lilin, along ngan saba wat suprise lg.dorg nyanyi lagu tntg sahabat.ade dua lagu kalo x slh tp dorg combine skali.

mula2 bkn main smgt la along ngan saba nyanyi..bile dah sekerat jln, suara saba je tinggal.along dah meleleh dah.aku pon dah terdiam bile dgr lirik tu..erm sedih time tu. Allah je tau perasaan aku..

cut in short.xtvt kitorg mlm tu ialah potong kek, makan kek, potong kek, makan kek..hehe..dorg hadiahkan aku sebotol gula2 choclairs (btol ke gitu eja dia). nak bg aku sembelit!


- kek -

**aku nak je up video yg dorg nyanyi tp takut dorg segan lak..erm xpe la. peristiwa tu yg penting akan berada dlm memori otak aku..luv u all.

No comments:

Post a Comment